DHL zending traceren
DPD zendingen volgen

U vindt het zendingsnummer/pakketnummer in de e-mail met de verzendingsbevestiging.
Als u nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen, bevindt het pakket zich nog in het depot van onze verzenddienstverlener.

Dit kan verschillende redenen hebben:

  1. Er ontbreken belangrijke gegevens in uw bestelling, bijv. personaliseringstekst, huisnummer of iets dergelijks en wij hebben hierover contact met u opgenomen en wachten op een reactie. Controleer uw e-mailbox even.
  2. Bij betalingen via SOFORT Überweisung en vooruitbetaling is uw betaling nog niet op onze bankrekening ontvangen. Dit kan tot 5 werkdagen duren.
  3. Er kunnen vertragingen optreden van de kant van onze leveranciers van verzenddiensten als gevolg van externe invloeden, zoals Covid-19. 

Als u na 10 dagen nog geen pakket heeft ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. (Contactformulier hieronder)

Hier vindt u alle relevante antwoorden over het onderhoud van uw Calisso messen: Onderhoudsinstructies

Calisso damastmessen blijven bijzonder lang scherp door hun verschillende harde lagen van staal en ijzer, maar zelfs het beste mes zal op een dag zijn scherpte verliezen. Afhankelijk van de belasting van het blad kan dit tussen 1 en 10 weken duren. Wij raden aan te slijpen met een waterslijpsteen. Slijpstenen met verschillende korrels worden in het bijzonder aanbevolen om eerst de zogenaamde "basisslijping" en vervolgens de "fijne slijping" te kunnen uitvoeren. Voor het basischuren adviseren wij een korrelgrootte van 400-1000 en voor het fijnschuren een korrelgrootte van meer dan 3000.

Let op de verschillende snijhoeken bij het schuren! De snijhoek is de hoek aan elke kant van het blad. Beide snijhoeken bij elkaar opgeteld geven de snijbraam.
Ground Aquamarine/Ruby Line messen bij een ~8° snijhoek.
Ground Aristocratic Line messen bij een ~15° snijhoek.

U kunt de code invoeren bij het afrekenen, één stap na het winkelwagentje.

Abonneer u op onze Nieuwsbrief en ontvang 10€ korting op uw eerste aankoop en vele andere voordelen.

U wilt met een bepaalde betaalmethode betalen, maar weet niet precies hoe u de gewenste aanbieder moet selecteren?

In de stap "Betaling" van het betalingsproces kunt u de gewenste betalingsmethode kiezen.

Winkelmandje > Informatie > Verzending > Betaling > Herziening

Alle beschikbare betalingsmogelijkheden die wij accepteren vindt u rechtsonder op onze website. Daarnaast bieden wij ook "betaling vooraf" aan.

Dat maakt ons heel gelukkig! Hier kunt u uw verzoek indienen en meer te weten komen over de mogelijkheden van een samenwerking: Verzoeken om samenwerking

Contactformulier

Heeft u vragen, opmerkingen of feedback?
Neem dan contact op met ons ondersteuningsteam en krijg binnen 24 uur antwoord.